Môj beauty svet

Asi ako takmer každá žena, milujem beauty svet. Milujem sa o seba starať po každej stránke, o svoje telo, pokožku, pleť a najmä o vlasy na ktoré si potrpím hlavne preto, že je to zároveň mojim povolaním.

Vlasy
Moje vlasy sú suché, lámavé a vyžadujú si skutočne veľkú starostlivosť. Prezradím Vám niekoľko tipov ako sa starať o vlasy, ako mám ja.
V prvom rade to určite nejde bez kvalitných produktov. Ja teda úprimne poviem, že domáce masky a zábaly nepoužívam a radšej zverím svoje vlasy tomu, čo mám praxou overené a tomu, čo na moje vlasy skutočne funguje.
V prvom rade je to kvalitný šampón ktorý ako všetky produkty na vlasy často striedam. Striedam ich najmä preto, že každý tento produkt má v sebe niečo iné a tým dávam vlasom vždy inú výživu, ktorú naozaj potrebujú.
.
Riadim sa určitými pravidlami ktoré by mala poznať každá žena so suchými vlasmi.
*vlasy si umývam vlažnou vodou, nikdy nie horúcou! Pretože by ich mohla ešte viac vysušiť
*pred nanášaním kondicionéru či masky (používam striedavo oboje) by sme si mali vlasy jemne vyžmýchať do uteráku. Tento krok robím vždy, pretože keby nanesiete masku či kondicionér na veľmi mokré vlasy, tento produkt sa nedostane do hĺbky a stečie po mokrých vlasoch. V tomto prípade je použitie tohto produktu zbytočné. Vlasy si zásadne suším len výnimočne a vyhýbam sa tomuto kroku rovnako ako žehleniu a natáčaniu. 
Mojou rutinou pri starostlivosti o vlasy je umývanie, niekoľko minútový zábal, krém a olej.
Krém a olej si dávam vždy do mokrých vlasov tesne pred rozčesním. 
Umývam si ich 2-3x do týždňa podľa potreby. 
Ako prvú musím spomenúť značku Kérastase, ktorú milujem zo všetkých najviac.
Používam tieto tri prípravky:
-Revitalizačný šampón Chronologiste ktorý chráni, vyživuje a posilňuje vlasy a vlasovú pokožku. Obsahuje vitamín A a E, má antioxidačný efekt a má schopnosť nie len regenerovať ale aj detoxikovať.
-  Z tejto istej rady používam parfumovaný olej, ktorý je rovnako ako aj šampón na všetky typy vlasov. Vysoká koncentrácia kvalitných olejov má pozitívny vplyv na zdravie vlasov a vlasovej pokožky.
- A posledný z radu Kérastase je Elixir Ultime ktorý je perfektný najmä na krepovité vlasy, obsahuje 4 vzácne oleje, je odolný voči vysokým teplotám, vlasy obalí, chráni a zároveň nemastí. Taktiež je určený na všetky typy vlasov.


Ďalšou mojou srdcovou záležitosťou je značka Redken, do ktorej som sa zamilovala hneď pri prvom použití. Priznám sa, že táto rada ktorú používam je od Redken jediná, ale zatiaľ som nemala dôvod ju za tie roky zmeniť.

-Šampón, kondicionér a krém, z rady extreme anti-snap. Starostlivosť s Interlock Protein Network a posilňujúcim komplexom dodáva vlasom proteíny a ceramidy. Tie pomáhajú posilniť, vyplniť a podporiť pevnosť zvnútra. Vytvorí ochrannú vrstvu a lesk na povrchu vlasu.


Mojou poslednou obľúbenou vlasovou kozmetikou je táto prírodná značka, známa najmä u ľudí ktorí si radi doprajú relax v podobe prírodnej ovocnej vône, yves rocher.


-Šampón a kondicionér, na veľmi suché a poškodené vlasy. Viac ako 98% zloženia, je prírodného pôvodu, neobsahuje silikóny, farbivá ani parabény, Vlasy zostávajú pružné, vďaka obsahu oleju z bio nechtíka lekárskeho, ktorý dodáva vlasom lesk a vyhladzuje vlasové vlákno.
-Nočný regeneračný krém, s jojobovým olejom, má jemnú sladkastú vôňu a vlasy zostávajú jemné a zároveň pevné. A čo je mne veľmi sympatické, že majú recyklovateľný flakón.

Pleť
Priznám sa, že o svoju pleť som sa nikdy extra nestarala. Asi až od kedy mám Nelku, jej venujem viac pozornosti.
Moja pleť je suchá a tak trochu problematická. Asi od puberty ma sprevádza v ľahkej forme akné. Skutočne to nie je pre mňa obťažujúce a asi by som to nenazvala ani problémom.
Za svoj život sa mi stalo veľa krát že som išla do postele neodlíčená ale toto mi moja pleť vždy vrátila. Ale poznáte to, prídete v noci alebo ráno a posledná vec ktorá by sa mi chcela, bolo odlíčiť sa.
Dnes by sa už niečo také nestalo. O svoju pleť sa starám, niekto by mohol povedať že až prehnane.
Každé ráno okrem vody použijem micelárnu vodu ktorou pleť vyčistím a hneď na to použijem denný hydratačný krém vďaka ktorému aj moja veľmi suchá pleť vyzerá hydratovaná a aj po nanesení make-upu vyzerá sviežo, nie ako kedysi keď som bola nešťastná pri každom líčení, keď sa mi celá tvár najmä čelo a nos škaredo šúpali.
Moja večerná denná rutina spočíva v odlíčení, vyčistení pleti micelárnou vodou a následným nanesením buď nočného krému alebo oleja.

Ako prvý produkt na pleť ktorý asi veľmi netreba predstavovať bude moje odličovacie duo ktoré možno používate aj Vy.


-Garnier používam už roky ale túto radu som si obľúbila len minulý rok. Do vtedy som používala od Garnier odličovač dva v jednom ktorý z polovice tvoril olej. Ten mi prestal vyhovovať pretože som z neho mala suhú pleť čo sa pri tomto produkte nestáva.
Je jemný, neštípe a príjemne vonia a z 96% je to prírodný produkt.
Čo môže byť pre veľa žien dôležité je, že neobsahuje parabény, silikóny ani umelé farbivá.


Značka Herbalife je možno pre niektorých neznáma. Ja sama som sa s ňou stretla iba minulý rok ale  je pre mňa skutočne malým zázrakom. Od kedy používam niektoré produkty z tejto značky, moje problémy s pleťou zmizli. Suchá pleť, krajšie strie a hebká pokožka.


-Práve tieto dva produkty som si kúpila kvôli striam na brušku a sú perfektné. Jeden z nich je gél a druhý telové mlieko na ruky a telo ktoré je vhodné aj na detskú pokožku. Jemne a čisto vonia, neobsahuje parabény. Hydratuje a zjemňuje pokožku. Obsahuje prírodné zložky a táto rada je obohatená o Aloe Vera.

Ďalším mojim favoritom z Herbalife je rada Skin ktorá moju šupinovú a suchú pokožku zmenila na hydratovanú a jemnú.


-Denný a nočný krém, maska a tonikum. Bez týchto vecí si neviem predstaviť starostlivosť o pleť.
Používam ju denne a to niekoľko krát. Úprimne až na tú masku, ktorá je tu asi len na parádu keďže ju používam raz za 3 mesiace. Totiž nemám rada masky ktoré musím umyť a lezie to dole asi 5 minút.Ale už keď si tých 15 minút nájdem čas, tak to neľutujem, obsahuje íl a zjemňuje vzhľad pórov, aj keď ja mám pocit že ich zjemní skutočne len na chvíľku. Každopádne mám jej nej jemnú a hydratovanú pleť. Ale ostatné produkty sú pre mňa top. Taktiež neobsahujú parabény, nedráždia a mám z nich extrémne jemnú a hebkú pokožku.


Ďalšia je micelárna voda 2v1 ktorá je mojim obľúbeným produktom z prírodnej značky Yves Rocher.


Je vhodná na zmiešanú a normálnu pleť, osviežuje a tonizuje. Obsahuje miazgu z bio modrej agávy a z javoru, spracované vo fialkách a viac ako 88% zloženia je prírodného pôvodu. Neobsahuje farbivá, parabény, minerálne oleje a silikóny a taktiež  je z reciklovateľného obalu.



Značka renovality je obľúbená u viacerých z nás. Od prvého testovania týchto produktov som si vybrala svoje obľúbené oleje, najmä pre ich jemnosť, sviežosť, jemnú vôňu a prírodné zloženie.


-Jedným z mojich favoritov je moringový olej, ktorý si aplikujem takmer každý večer, preto že ho striedam s nočným krémom. Tento si zvyknem aplikovať len na tvár pre jeho blahodárne účinky a liečbu akné.
-Ďalším najpoužívanejším sa u mňa stal renohair, ktorý si ale neaplikujem na noc ale cez deň. Aj napriek tomu že mne celkom vadí jeho prenikavá prírodná vôňa, niekomu naopak môže vyhovovať. Pravdou je, že tento olej je pre mňa hotový zázrak. nechávam ho pôsobiť niekoľko hodín na pokožke aj celej dĺžke vlasov. Umyjem ako zvyčajne.
-Kávový olej od renovality som Vám predstavila na mojom instagrame a o ďalších Vám napíšem v ďalšom článku.


Ten, kto trpí rovnakým problémom a to je suchá pleť, odporúčam robiť si raz týždenne peeling, aby ste sa zbavili šupín a odumretých buniek a používať hydratačné krémy. Odporúčam zbytočne nepremasťovať tvár ale hlavne nevysušovať nejakými maskami, púdrom alebo púdrovými make-upmi.
A čo sa týka môjho občasného akné, to veľmi neriešim, nechytám a nevytláčam kým to nie je potrebné.


Pokožka tela

Tá je podľa mňa bezproblémová. Na to že ju denne vystavujem horúcej vode, nie je vysušená, nesvrbí, nemá vyrážky... Proste s ňou nemám problém, možno aj preto, že sa o ňu skutočne starám. Používam peeling, gél na zjemnenie strií, oleje a krémy, ktoré zvyknem striedať ale odkedy mám kávový olej od renovality, nemôžem ho pustiť z ruky a po sprche ho používam zo všetkých produktov ktoré mám najčastejšie.
A keď chcete vedieť môj malý denný rituál v sprche, tak si asi 5 minút striedam horúcu vodu so studenou, v zime je studená skôr vlažná ako studená ale v lete je to skutočne ľadová. Toto robím asi rok a je to skvelé najmä na imunitu, prekrvenie celého tela, proti poteniu a pre celkové zdravie. Odporúčam to robiť každému, verte mi že si na to rýchlo zvyknete.

Posledným produktom, ktorý je pre mňa obľúbeným a používam ho takmer pri každom sprchovaní je od značky ziaja.

Tento cukrový maslový peeling na telo vyhľadzuje a odstraňuje odumreté bunky z pokožky. Na povrchu pokožky tvorí ochranný film a má neskutočne dlhotrvajúcu príjemnú vôňu.

Dajte mi prosím vedieť, akým spôsobom sa o seba staráte vy, čo používate a či poznáte produkty ktoré používam ja. Veľmi ma zaujíma ako ste s nimi spokojné vy, ktoré ich poznáte alebo čo vyhovuje Vám. :)

Komentáre

Unknown napísal(a)…
Super článok, Kérastase Elixir Ultime olej používam tiež už pár rokov ;) ale iné prípravky od tejto značky mi dosť zaťažujú vlasy, v poslednej dobe som si obľúbila pivný šampón z Manufaktury ;) ale super tip, pred použitím kondicionéru uterákom vysušiť, to som nikdy nerobila :D

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Pôrod

Zadržiavanie kakania/terapia hrou

Svadobné prípravy, hostina a zábava